בואכה יודפת וחלב עם הרוח / יודפת

להתארח באשראם של העיזות

"אל תאכלי בבית ואל תבואי בשמלה. תתלבשי נוח, עדיף נעליים שטוחות".

החלק הראשון במשפט של קרן נשמע לי מצויין. החלק השני...פחות.

קרן, להלן קראפטולה, מכירה אותי איזה יום יומיים, ובכל זאת לילה לפני שקבענו התעוררתי עם זיעה קרה וביעותים על סנפלינג, צניחה חופשית או באנג'י .

אבל כשעברנו את צומת המוביל, ופתאום ראיתי את השלטים ליודפת, התפשט לי חיוך ענק על הפנים. הייתי בטוחה שהגאונה הזאת לוקחת אותי למתחם "בואכה יודפת", ולא תיארתי לעצמי שזה רק בשביל הקפה של הלפני...

"בואכה יודפת" - שופינג, עיצוב, קפה וכריכי גורמה מול הנוף

מבחינתי יכולנו לבלות שם יום שלם בכיף (זה מקום מדהים בפני עצמו), אני והיא עם הקפה. המתחם מורכב מחנויות הורסות כמו ג'מה וכמו המלבושיה, ושווה ביקור ארוך ומענג.

רק שקראפטולה לא הסתפקה בזה. ישר אחרי הקפה וסיבובון הכרחי במתחם, חזרנו לאוטו ונכנסנו לשטח. יענו ממש ממש לתוך הנוף. אחרי נסיעה קצרה אך מטלטלת מסלעים, אבנים וצחוק, הגענו לגדר חקלאית עם שלט דהוי - "חלב עם הרוח". מסוג השמות שאני כקופירייטרית לא יכולה שלא להצטער קצת שלא המצאתי בעצמי....

המשכנו עוד טיפה לנסוע, והגענו לאחד המקומות היותר מגניבים שיצא לי לדרוך בהם. דמיינו מלון, או יותר נכון אשראם בוטיק לעיזות בניחוח פרדס חנה, הודו, קהיר ומרוקו ביחד

במחלבה הכי יפה בארץ פועלת, מסתבר, גם מסעדה שמגישה ארוחות בוקר. הישיבה היא באחת מפינות הזולה הרבות שיש במקום ותקשיבו – הייתי משתקעת שם לאיזה שבוע או חודש או שנת שירות בכיף.

הארוחה (אמרתי ארוחת בוקר?התכוונתי לבראנץ', אבל זו מילה קצת בורגנית מדי למקום הזה) מוגשת בשלבים, ובלי בחירה. מזל, כי כל פרוסת גבינה וכל סלט שטעמנו היה טעים יותר מזה שלפניו. שלא לדבר על המים בניחוח ורדים ועל תה הצמחים לקינוח. והתחושה שאנחנו יושבות לנו בבית עץ פרטי משלנו בחלקת אלוהים קטנה...פרייסלס.

חלב עם הרוח מארחים בכל ימי השבוע, כולל שבתות, בין 11:00 ל15:00 ורק בתיאום מראש.

לתיאום התקשרו 050-5327387 ודברו עם דליה או עם אמנון.

ארוחה ליחיד עולה 110 ₪. חוויה מטורפת.

קראפטולה, שתדעי שאני באה אחריך בנעליים שטוחות לכל מקום בעולם!

ואגב, נדרשו ממני כוחות על לא להעלות את התמונה של השירותים, כדי שתישאר לכם הפתעה כשתגיעו. אז תעריכו, ורק אל תשכחו לבקר שם, בבקשה!